Optima i Baselinker to dwa różne systemy, które oferują różne funkcje i możliwości. Optima jest systemem ERP, który jest przeznaczony do zarządzania przedsiębiorstwem w zakresie finansów, sprzedaży, magazynu, produkcji i kadr. Baselinker jest systemem do automatyzacji sprzedaży, który umożliwia zarządzanie sprzedażą w Internecie, w tym obsługę zamówień, wysyłkę towarów i marketing. Alternatywa dla Baselinker zobacz co możesz zyskać i jakie przynosi korzyści.

W zamian Baselinker Comarch proponuje użyć aplikację własnej produkcji e-Sale. Jest to aplikacja dzięki której można wystawiać swoje produkty na popularnych serwisach aukcyjnych (Allegro, eBay, Amazon, Wszystko.pl) z asortymentu dostępnego w systemie Comarch ERP.

Dlaczego warto używać Comarch e-Sale?

Urachamiasz i zarządzasz nowym kanałem sprzedaży. Jest to szybki i prosty sposób na wystawienie swoich produktów prosto z systemu ERP do najpopularnieszych serwisów zakupowych w Internecie.

Oto co zyskujesz:

  • Niski koszt miesięczny bez limitu produktów i ofert w marketplace. Dla Comarch ERP Optima koszt to 75 zł netto / miesiąc.
  • Możliwość integracji z serwisami Allegro i eBay (eBay.pl , eBay.de, eBay.fr, eBay.it oraz eBay.es), a także Amazon.
  • Intuicyjne dodawanie produktów, cech i zdjęć.
  • Kontrola nad wieloma aukcjami i ofertami w jednym panelu.
  • Możliwość korzystania z szablonów aukcji, co ułatwi i przyspieszy proces wystawiania aukcji w serwisie aukcyjnym.
  • Kontrolowanie stanów magazynowych.
  • Automatyczne pobieranie transakcji z serwisu aukcyjnego, przenoszenie ich do platformy sprzedażowej Optima i wysyłka.
  • Pobieranie statusów realizacji zamówień z systemu ERP i wysyłanie ich do serwisu aukcyjnego.
  • Możliwość realizacji zamówień z Allegro za pomocą Paczkomatów InPost.
  • Utrzymywanie statusu Super Sprzedawcy w serwisie Allegro, dzięki przesłaniu listu przewozowego.

Automatyzacja wysyłek z Comarch Shipping

Comarch Shipping to rozwiązanie, które ułatwi Ci wysyłkę towarów z Twojej firmy. Dzięki niemu możesz:

  • Nadawać przesyłki bezpośrednio z dokumentów w systemie ERP, bez konieczności ich przepisywania ręcznie.
  • Pobierać i drukować listy przewozowe, aby szybko i sprawnie przygotować paczki do wysyłki.
  • Zamawiać kuriera na zdefiniowane adresy, aby mieć pewność, że paczki zostaną odebrane o czasie.
  • Śledzić statusy przesyłek, aby być na bieżąco z ich dostawą.
  • Ograniczyć błąd ludzki przy wypełnianiu dokumentów przewozowych.
  • Skrócić czas przygotowania zleceń do kuriera, dzięki automatyzacji procesów.

Oto korzyści, jakie możesz osiągnąć dzięki Comarch Shipping:

  • Zwiększona wydajność – oszczędzasz czas i pieniądze dzięki automatyzacji procesów.
  • Poprawa dokładności – zmniejszasz ryzyko pomyłek przy wypełnianiu dokumentów przewozowych.
  • Zwiększona kontrola – masz stały wgląd w statusy przesyłek.
  • Zadowoleni klienci – Twoi klienci otrzymują przesyłki szybciej i sprawniej.

Comarch Shipping to kompleksowe rozwiązanie, które pomoże Ci usprawnić realizację wysyłek w Twojej firmie.

Oto kilka konkretnych przykładów tego, jak Comarch Shipping może pomóc Twojej firmie:

  • Sklep internetowy może wykorzystać Comarch Shipping do automatycznego generowania listów przewozowych i zamawiania kuriera na podstawie zamówień złożonych przez klientów. Dzięki temu sklep może wysyłać towary szybciej i sprawniej, a jednocześnie ograniczyć ryzyko pomyłek.
  • Duży magazyn może wykorzystać Comarch Shipping do automatyzacji procesów pakowania i wysyłki towarów. Dzięki temu magazyn może zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.
  • Producent może wykorzystać Comarch Shipping do wysyłki towarów do klientów lub dystrybutorów. Dzięki temu producent może mieć pewność, że towary zostaną dostarczone na czas i w dobrym stanie.

Jeśli szukasz rozwiązania, które pomoże Ci usprawnić realizację wysyłek w Twojej firmie, Comarch Shipping jest dobrym wyborem.

Optima jako remedium na wysokie ceny Baselinker!

Zalety Optimy jako alternatywy dla Baselinker:

  • Rozbudowany zestaw funkcji: Optima oferuje szeroki zakres funkcji, które mogą być wykorzystywane do zarządzania różnymi aspektami działalności przedsiębiorstwa.
  • Dostosowanie do potrzeb użytkownika: Optima jest systemem modułowym, który można dostosować do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa.
  • Możliwość integracji z innymi systemami: własny e-sklep, marketplace i wiele innych.

Wady Optimy jako alternatywy dla Baselinker:

  • Więcej złożoności: Optima jest bardziej złożonym systemem niż Baselinker.

Zalety Baselinker jako alternatywy dla Optimy:

  • Niższe koszty: Baselinker jest tańszym systemem niż Optima.
  • Łatwość użycia: Baselinker jest bardziej intuicyjnym systemem niż Optima.
  • Skupienie na sprzedaży w Internecie: Baselinker jest przeznaczony do automatyzacji sprzedaży w Internecie.

Wady Baselinker jako alternatywy dla Optimy:

  • Ograniczony zestaw funkcji: Baselinker oferuje mniejszy zestaw funkcji niż Optima.
  • Mniejsza możliwość dostosowania: Baselinker jest mniej modułowy niż Optima.
  • Ograniczona możliwość integracji: Baselinker nie umożliwia integracji z tak wieloma systemami jak Optima.

Podsumowanie:

Optima i Baselinker to dwa różne systemy, które mogą być odpowiednie dla różnych potrzeb. Optima jest dobrym wyborem dla przedsiębiorstw, które potrzebują kompleksowego systemu do zarządzania różnymi aspektami działalności. Baselinker jest dobrym wyborem dla przedsiębiorstw, które potrzebują systemu do automatyzacji sprzedaży w Internecie.

Który system jest lepszy?

To zależy od indywidualnych potrzeb i wymagań przedsiębiorstwa. Przed podjęciem decyzji o wyborze systemu należy dokładnie rozważyć jego funkcje, możliwości i koszty.

Chcesz o tym porozmawiać – skontaktuj się z doradcą Arcus Soft

Pozostaw dane kontaktowe, a nasz specjalista odezwie się aby odpowiedzieć na Państwa pytania.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu