Dodanie produktu do e-sklepu Comarch ERP Optima to kluczowy krok w zarządzaniu asortymentem i prowadzeniu sprzedaży online. Proces ten jest nie tylko prosty, ale również intuicyjny. Dzięki temu osoby bez specjalistycznej wiedzy mogą łatwo wprowadzać nowe produkty do swojej oferty. Dodanie produktu do e-sklepu pozwala na szybką aktualizację bazy towarów, co z kolei wpływa na lepszą widoczność oferty w Internecie. Dzięki Comarch ERP Optima, dodanie produktu do e-sklepu staje się jeszcze bardziej efektywne, umożliwiając firmom sprawne zarządzanie sprzedażą i szybkie reagowanie na potrzeby rynku. Poniżej przedstawiamy krótki opis jak poprawnie skonfigurować Towary, aby prawidłowo wyświetlały się na sklepie internetowym Comarch e-Sklep.

1. Tworzenie grupy towarowej

Na samym początku najlepiej stworzyć grupę towarową E-sklep oraz podgrupy w których znajdować się będą wszystkie towary udostępnione na sklepie internetowym.

Dodanie produktu do e-sklepu - Optima, tworzenie grupy towarowej.

2. Modyfikacja Towaru

Na karcie towaru w Zakładce e-sklep zaznaczmy opcje Udostępniaj w Comarch e-Sklep/e-sale. Opcje ta dostępna jest również w Operacjach seryjnych, jeśli nie zostanie zaznaczona podczas synchronizacji ze sklepem towar zostanie pominięty.

Dodanie produktu do e-sklepu - Optima, modyfikacja towaru.

W tej samej zakładce e-Sklep istnieje możliwość konfiguracji parametrów, które zwiększą atrakcyjność oferowanych Towarów dla klientów.

Dodanie produktu do e-sklepu - Optima, konfiguracja parametrów

Status dostępności – umożliwia wybór statusu informującego klienta o natychmiastowej dostępności produktu lub dłuższym czasie oczekiwania.

Cena i koszt dostawy – dostępne są trzy opcje określania kosztów dostawy:

  • Ustawienia e-Sklepu – panel administracyjny e-Sklepu ustala parametry, na podstawie których obliczane są koszty.
  • Negocjowalny koszt dostaw – koszty ustalane są wspólnie z klientem.
  • Stały koszt dostawy – po wybraniu tej opcji, pojawi się dodatkowe pole w formularzu, gdzie można określić cenę dostawy.

Atrybuty czasowe – widoczne są na stronie sklepu obok zdjęcia towaru, prezentując specjalne oferty.

Dodanie opisu i nazwy towaru – na karcie produktu, kliknij na zakładkę e-Sklep, a następnie w sekcji języki dodaj nowy język za pomocą zielonego plusa. Następnie wprowadź nazwę oraz opis produktu. Gdy skończysz, zapisz wprowadzone zmiany.

Dodanie produktu do e-sklepu - Optima, opis towaru.

3. Dodanie atrybutu towaru

Dodaj atrybut – Aby dodać atrybut, który jeszcze nie istnieje, należy go utworzyć w panelu administracyjnym, w sekcji Ogólne/Atrybuty, klikając na zielony plus.

Dodanie atrybutu towaru
Dodanie atrybutu towaru

Teraz możesz przypisać ten atrybut do karty produktu. Przejdź do pozycji w cenniku, otwórz zakładkę „Atrybuty”, a następnie wybierz „Rozmiar śruby rzymskiej” i określ wartość na „M16 L170”. Po dokonaniu zmian, zapisz je.

przypisanie atrybutu do karty produktu

4. Dodanie zdjęcia towaru

ponownie przejdź na zakładkę „Atrybuty” i w sekcji „Załączniki” wgraj obrazek z dysku. Po wykonaniu zmian, zapisz je. Upewnij się, że włączasz parametr „Wyślij wszystkie dane binarne” podczas przesyłania i synchronizacji obrazów do e-Sklepu.

Dodanie zdjęcia towaru

Więcej informacji o Comarch e-Sklep znajdziesz w naszym artykule Comarch e-Sklep: rozwiązania dla twojego biznesu online oraz na Centrum Pomocy Comarch e-Sklep.

Chcesz o tym porozmawiać – skontaktuj się z doradcą Arcus Soft

Pozostaw dane kontaktowe, a nasz specjalista odezwie się aby odpowiedzieć na Państwa pytania.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu