Brak zdjęć w e-Sklepie Optima to problem, który może negatywnie wpłynąć na odbiór Twojej oferty. W e-commerce, odpowiednia prezentacja produktów ma ogromne znaczenie, a zdjęcia stanowią kluczowy element. Gdy wystąpi brak zdjęć w e-Sklepie Optima, warto szybko zidentyfikować przyczynę i ją rozwiązać. W tym artykule omówimy, gdzie można znaleźć informacje na temat błędów związanych z przesyłaniem zdjęć na e-sklep.

Panel zarządzania sklepem

W Panelu zażądania Ustawienia/ Optymalizacje znajdziemy informację odnośnie historii przesyłania oraz dopuszczalnych parametrów obrazów dodawanych na stronę. Przed dodaniem zdjęcia musimy się upewnić czy spełnia ono założenia pozwalające na przeslanie do e-Sklep.

Brak zdjęć w e-Sklepie Optima

Zaznaczone parametry w Optimie

W Optimie na atrybutach towaru, należy sprawdzić czy w kolumnie e-Sklep jest zaznaczony parametr Tak, który powala na udostępnienie zdjęcia.

Brak zdjęć w e-Sklepie Optima

Więcej informacji o Comarch e-Sklep znajdziesz w naszych artykułach Comarch e-Sklep: rozwiązania dla twojego biznesu online oraz na Centrum Pomocy Comarch e-Sklep.

Chcesz o tym porozmawiać – skontaktuj się z doradcą Arcus Soft

Pozostaw dane kontaktowe, a nasz specjalista odezwie się aby odpowiedzieć na Państwa pytania.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu