KSeF czyli Krajowy System e-Faktur to centralna, nadzorowana przez Krajową Administrację Skarbową baza faktur elektronicznych. To teleinformatyczna forma gromadzenia, przechowywania, przesyłania oraz analizy i kontroli tzw. faktur ustrukturyzowanych. 

W celu wysłania i pobrania faktury elektronicznej przedsiębiorca musi:

  • zarejestrować nowe konto w systemie KSeF,
  • dodać listę osób uprawnionych do wysyłania i odbierania e-faktur,
  • wystawić fakturę dla odbiorcy,
  • wygenerować plik XML z tą fakturą, zgodny ze specyfikacją KSeF i wysłać ją na platformę KSeF za pośrednictwem systemu ERP, łączącego się z Web API KSeF; wysłanie faktury wymaga autoryzacji procesu przez zarejestrowaną osobę fizyczną za pomocą podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Krajowy System e-Faktur, jak to działa?

Comarch ERP Optima i XL

Komunikacja z Krajowy System e-Faktur przy użyciu rozwiązań Comarch ERP (po darmowym okresie próbnym, który trwa do 31 marca 2024) jest możliwa za pomocą:

  • Comarch OCR – Klienci posiadający to rozwiązanie zyskają możliwość komunikacji z Krajowym Systemem e-Faktur. W ramach Comarch OCR jedna przetworzona strona przez OCR to jeden wysłany/odebrany dokument z KSeF.
  • Comarch KSeF, którego cennik przedstawiamy poniżej.

Masz aktualną wersję systemu Comarch ERP? Jeśli tak, już teraz możesz wysłać dane do KSeF! Integracja z KSeF to wiele zalet, z których im szybciej zacznie się korzystać, tym lepiej. Zmiana przepisów i wejście w życie obowiązku korzystania z KSeF już wkrótce, warto być gotowym już wcześniej.

Chcesz o tym porozmawiać – skontaktuj się z doradcą Arcus Soft

Pozostaw dane kontaktowe, a nasz specjalista odezwie się aby odpowiedzieć na Państwa pytania.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.


0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu