Zapewnienie skutecznej i szybkiej obsługi klienta w sporym magazynie lub centrum jest wyzwaniem. Często spotykamy jeszcze obsługę która chodzi z kartką i ołówkiem wypisując pozycje które klient zakupuje. Nie mając dokładnej ilości na magazynie ciągle musi taka osoba chodzić do komputera, żeby potwierdzić żądaną przez klienta ilość. A jest na to prosty sposób – aplikacja Comarch ERP Optima. Zobacz poniższy artykuł – Sprzedaż w centrum ogrodniczym lub budowlanym.
Aplikacja do sprzedaży – Comarch Mobile
Program Comarch ERP Optima to wszechstronne narzędzie do wspierania biznesu małego i średniego. Dzięki szerokiej gamie modułów oraz rozszerzeń pozwala znacząco podwyższyć jakość i szybkość pracy. Do realizacji naszego zadania wykorzystamy moduł mobilny, dzięki któremu chodząc z klientem możemy od razu:
- wpisywać towary na listę zakupową z podglądem aktualnych promocji, towarów polecanych do zestawu czy też śledzić na bieżąco stan magazynowy,
- sprawdzić kiedy dany towar będzie dostępny, czy jest zamówiony i w jakiej ilości,
- wdrożyć nowego pracownika po kilkudziesięciu minutach szkolenia do pracy z aplikację na telefonie lub tablecie.
Tak obsłużony klient potwierdza swój zakup i może otrzymać dowód zakupu bezpośrednio na drukarce zlokalizowanej w magazynie lub kasie sprzedażowej. System mobilny nie wymaga pełnego pokrycia hali magazynowej czy terenu zasięgiem WIFI, wystarczy tylko na czas transmisji danych zapewnić dostęp do sieci.
Pracownik może sprawdzić na urządzeniu historię klienta oraz szczegóły towaru, jego opis oraz cechy jeśli potrzebuje przekazać szczegółowe dane. Może także znaleźć zamienniki dla danego produktu. Może także zapewnić zwrot towaru lub przyjęcie reklamacji.
Więcej informacji o naszych rozwiązaniach znajdziesz na stronie Nasze rozwiązania.
Klient który powraca do nas
W obecnych czasach klient chętniej wraca do sklepów lub przedsiębiorstw, gdzie został profesjonalnie obsłużony, bez czekania w kolejce do kasy lub „szukania” magazyniera w celu dopytania o konkretną rzecz. Dzięki szybkiej formie obsługi możemy zmaksymalizować czas obsługi klienta przez naszych pracowników, a co za tym idzie zwiększyć nasz udział w podejmowaniu decyzji zakupowych. Klient częściej wraca tam, gdzie został należycie obsłużony. To i wiele innych możliwości systemu możemy wdrożyć także w Twojej firmie. Wystarczy, że zostawić kontakt do siebie, a my zadzwonimy.