ARCUSSOFT
Sprzedaż i dystrybucja
Sprzedaż internetowa zintegrowana z systemami IT firmy
Comarch oferuje rozwiązania e-Commerce, które wspierają prowadzenie wielokanałowej sprzedaży ukierunkowaną na:
Klientów detalicznych – Comarch e-Sklep, wszystko.pl.
Klientów biznesowych – Comarch B2B, wszystko.pl
Wdrożenie oprogramowania sprzedaży internetowej od Comarch niesie za sobą następujące korzyści:
- integracja danych asortymentowych z systemem ERP. Automatyczna synchronizacja danych między sklepem internetowym a systemem informatycznym firmy pozwala uniknąć rozbieżności w stanach magazynowych i umożliwia przekazywanie klientom aktualnych informacji o dostępności towaru. Synchronizowane są więc: kartoteki towarowe czyli produkty wraz z opisami, atrybuty towarów, zdjęcia towarów, stany magazynowe oraz podstawowy cennik
- synchronizacja stanów magazynowych
- sprzedaż internetowa jest bezzwłocznie księgowana i rozliczana
- w głównym systemie księgowym
Comarch B2B
Comarch B2B – platforma internetowa pozwalająca na zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. Wspomniany system jest w pełni zintegrowany z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Dzięki temu wszystkie dane są dostępne prosto z systemu ERP.
Comarch B2B pełni rolę wirtualnego sprzedawcy, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!
Pełna integracja z systemami Comarch ERP pozwoli Ci w szybki i wygodny sposób przedstawić ofertę kontrahentom. Ponadto usprawnia procedurę przyjmowania i realizacji zamówień oraz umożliwia udostępnianie dodatkowych dokumentów, tj. skany umów, ulotki promocyjne czy katalogi.
System Comarch daje ci pełnie możliwości:
- Integracja z systemami Comarch ERP
- Indywidualny design/wygląd
- Personalizacja oferty- dostosuj ofertę do klienta.
- Automatyzacja procesu zamawiania, ofertowania
- Pełna historia zamówień, faktur i płatności oraz wgląd w stan realizacji
- Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami
- Wyszukiwarka oraz zaawansowany mechanizm filtrów
- Cztery wersje językowe interfejsu, a także możliwość
- Opcje rozliczenia w różnych fakturach.
Mobilny Sprzedawca
Comarch Mobile Sprzedaż jest aplikacją skierowaną do przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych, którzy pracują w terenie i zależy im na możliwie najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień, sprzedaży bezpośredniej a także utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.
Poznaj korzyści :
- usprawniony proces wystawiania dokumentów dzięki dostępowi do informacji o produktach i stanach magazynowych;
- wykorzystanie skanera kodów w celu dodania towaru do koszyka,
- dopełnienie zamówionych towarów do pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet),
- drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych.
Vanselling i Preselling
Przyjmiesz zamówienie oraz wykonasz pełną sprzedaż wraz z wyborem konkretnego towaru, zapłatą i wystawieniem dokumentów bezpośrednio u klienta
Profesjonalne działania CRM
Planujesz, realizujesz i rejestrujesz wizyty handlowe, spotkania i kontakty a system rozlicza należności oraz proponuje towary.
Pozyskanie i utrzymanie klienta
W aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych danych tj. szczegółowe informacje o klientach, weryfikacji online, nierozliczonych płatnościach czy historycznych transakcji.
Monitorowanie
Sprawdzasz trasy i czas, jaki Twoi pracownicy przeznaczają na dotarcie do klientów.