ARCUSSOFT

Pomoc zdalna

Zanim zaczniesz korzystać ze wsparcia naszych pracowników musisz wiedzieć:

 

  • Konsultacje wykonywane przez biuro obsługi klienta są płatne wg aktualnej stawki godzinowej lub wg umowy serwisowej.
  • Rozliczenie odbywa się fakturą VAT wystawianą ostatniego dnia miesiąca, w której odbyła się konsultacja.
  • Udzielanie porad oraz konsultacji odbywa się poprzez numer telefonu: 17 242-18-28 wewn. 3
  • Nasi pracownicy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00

Aby rozpocząć konsultację z naszym pracownikiem:

Baza wiedzy

Zasady bezpieczeństwa

Połączenie poprzez aplikację działa z pełnym szyfrowaniem, które bazuje na wymianie kluczy publicznych i prywatnych RSA i szyfrowaniem sesji 256 – bitowym kodem AES. Za każdym razem, gdy uruchamiana jest pomoc zdalna generowane jest losowo hasło dostępowe do Twojego komputera. Przez cały czas będziesz widzieć na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez naszego pracownika i możesz w każdej chwili zakończyć połączenie zdalne z Twoim komputerem.

Nie możesz uruchomić pomocy zdalnej - skorzystaj z instrukcji

1. Pobierz moduł do pomocy zdalnej, w tym celu kliknij pomarańczowy przycisk “Pobierz program TeamViewer”

Pobierz program TeamViewer

2. Uruchom modułu do pomocy zdalnej klikając przycisk „Uruchom”

Pomoc zdalna

3. Kliknij „Tak” aby dać modułowi do pomocy zdalnej potrzebne uprawnienia.

Pomoc zdalna

4. W przypadku poniższego okna dialogowego logujemy się na konto z uprawnieniami Administratora systemu.

Pomoc zdalna

5. Zadzwoń pod numer (017) 242-18-28 i podaj operatorowi „Twój ID” oraz „Hasło”.

Pomoc zdalna

Umowa na świadczenie usług

Zachęcamy do podpisania umowy na kompleksową obsługę firmy. Umowa na świadczenie usług informatycznych może obejmować wiele usług informatycznych:

  • Wdrożenia rozwiązań informatycznych, w szczególności ERP.
  • Sieci komputerowe – tworzenie i administracja.
  • Serwisy internetowe – profesjonalne strony internetowe, e-sklepy, facebook.
  • Oprogramowanie informatyczne – tworzenie, rozbudowa.
  • Systemy informatyczne – obsługa, pomoc zdalna, konsultacje.
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa i odzyskiwanie danych (w przypadku ich utraty).
  • Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego.
  • Doradztwo IT – doradztwo informatyczne.

 

0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu