Nowy Comarch Mobile 2016.6 – Premiera Comarch Mobile Serwis

8 sierpnia 2016

W ostatnim czasie pakiet Comarch Mobile zyskał nową aplikację Comarch Mobile mPOS do obsługi pracy w sklepach stacjonarnych lub pop-up store, a obecna wersja zawiera nową aplikację Comarch Mobile Serwis, która umożliwia mobilną pracę serwisantom.

W Comarch Mobile Serwis 2016.6 umożliwiliwiono m.in.:

  • Przeglądanie urządzeń powiązanych z kontrahentami, którymi opiekuje się dany serwisant, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych;
  • Realizowanie czynności ze zleceń serwisowych ZSR zaplanowanych w Comarch ERP XL;
  • Planowanie zleceń serwisowych ZSR przez zalogowanego serwisanta dla siebie lub innego serwisanta np. w sytuacji, kiedy w trakcie pobytu u Klienta nie udało się naprawić urządzenia lub okazało się, że do wykonania naprawy wymagane są inne kompetencje;
  • Pobieranie i przeglądanie historycznych zleceń w aplikacji mobilnej, dzięki czemu serwisant w prosty sposób może sprawdzić, co było już wcześniej naprawiane w danym urządzeniu;
  • Planowanie i realizację wizyt serwisowych z wykorzystaniem nowych elementów wizyt w module CRM systemu Comarch ERP XL, co pozwala na bardziej rozbudowaną obsługę zleceń, np. nakazanie wykonania zdjęcia przed i po naprawie urządzenia.

Obecnie serwisant może w całości zrealizować obsługę zlecenia, a ewentualna faktura za wykonane czynności wystawiana jest w Comarch ERP XL. W najbliższych wersjach planujemy również umożliwić generowanie faktur ze zleceń serwisowych.

Comarch Mobile 2016.6 to również kolejne zmiany w Sprzedaży. Z najważniejszych warto wymienić:

  • Wystawianie dokumentów RW
  • Umożliwienie nadania wartościowego rabatu na nagłówku dokumentu
  • Drukowanie raportów
  • Zmiany interfejsowe w listach (m.in. towarów, kontrahentów, dokumentów)

Comarch Mobile 2016.6 współpracuje z:

  • Comarch ERP Altum 2016.5.5, 2015.6
  • Comarch ERP XL 2016.3.1, 2015.2.4
  • Comarch ERP Optima 2016.5

 

Inne wpisy