ARCUSSOFT

Nowoczesne Biuro Rachunkowe

z Comarch ERP Optima

Oprogramowanie dla biznesu Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe stworzono z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych. Pozwala uprościć pracę, w której pewne operacje wykonywane są w sposób seryjny.

Comarch ERP Optima

Program dla biur rachunkowych wspiera codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów. Biuro rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima. Dzięki temu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może zająć się obsługą różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania.

Zgodność z nowymi przepisami

Biura rachunkowe nie mogą sprawnie działać bez znajomości aktualnych przepisów. Decydując się na oprogramowanie dla biznesu Comarch ERP Optima masz pewność, że system, z którego korzystasz, jest na bieżąco dostosowywany do zmieniających się regulacji prawnych. Dba o to szerokie grono specjalistów, którzy na bieżąco monitorują treść obowiązujących ustaw. Z kolei Twoi Klienci z pewnością docenią pewność i spokój, jaki niesie za sobą współpraca z rzetelnym biurem.

Elektroniczna wymiana dokumentów i automatyzacja procesów

Osobiste dostarczanie faktur do biura rachunkowego często jest uciążliwe dla klientów. W dobie cyfryzacji i dostępu do Internetu klienci oczekują udogodnień, takich jak automatyzacja obiegu dokumentów.

Comarch ERP Optima umożliwia Internetową Wymianę Dokumentów. Dzięki temu klienci oszczędzają czas przeznaczony na wizyty w biurze lub na poczcie, a księgowość nie jest obarczona ryzykiem popełnienia błędów, tak jak ma to miejsce w przypadku ręcznego wprowadzania faktur do systemu.

Kopia zapasowa w chmurze

Awaria lub kradzież komputera, na którym przechowywane są ważne dane, może być przyczyną poważnych problemów, dlatego każda firma powinna być przed tym zabezpieczona. Coraz więcej firm przenosi swoje dane na zewnętrzne serwery (czyli do tzw. chmury). Dzięki temu mają do nich dostęp z każdego miejsca (pod warunkiem, że mogą skorzystać z łącza internetowego). Jeśli dane zostały zapisane na zewnętrznych serwerach – zawsze można je odzyskać. Użytkownicy Comarch ERP Optima mają też możliwość korzystania z iBard24. Jest to narzędzie do bezpiecznego przechowywania dokumentów oraz baz danych. Kopie zapasowe są tu wykonywane na bieżąco.

Program do fakturowania w cenie

Przedsiębiorcy, którzy dopiero rozpoczynają działalność, często rozglądają się za prostym programem do fakturowania. Możesz pozytywnie wyróżnić swoją firmę oferując mikroprzedsiębiorcom korzystny pakiet 2 w 1 zawierający usługi księgowe oraz darmowy program do fakturowania Comarch ERP XT, który w pełni będzie współpracował z Twoim systemem księgowym.

Jest to duże udogodnienie dla Klienta, który w cenie Twojej usługi otrzyma również intuicyjną aplikację do fakturowania online oraz możliwość bezpiecznego przesyłania swoich faktur prosto do Twojego biura.

Stały dostęp do danych i raportów

Ważne decyzje biznesowe powinny być podejmowane w oparciu o wiedzę wynikającą z analizy danych. Możesz się wyróżnić, zapewniając swoim Klientom szybki wgląd do istotnych informacji, tj. analizy, zestawienia i raportów przygotowanych przez Twoje biuro. Dostęp online zapewnia wgląd w dane w momencie, gdy są one najbardziej potrzebne. Comarch ERP Optima Pulpit Menadżera pozwala ograniczyć ilość próśb i pytań ze strony klientów o podesłanie danych, dzięki czemu Ty i Twoi pracownicy będziecie mogli skupić się na bieżącej pracy.

Dlaczego warto wybrać Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe?

 

Program Comarch ERP Optima posiada rekomendację Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Specjalna wersja Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe znacznie przyspiesza i ułatwia pracę w firmach świadczących usługi z zakresu księgowości, obsługi kadrowo-płacowej oraz doradztwa podatkowego. Funkcjonalności Comarch ERP Optima sprawiają, że pod wieloma względami jest on lepszy od Comarch Klasyka.

Nowoczesne biuro rachunkowe

Najważniejsze możliwości programu Comarch ERP Optima:

  • elektroniczna wymiany danych pomiędzy klientem a biurem rachunkowym,
  • księgowanie wielu dokumentów za pomocą jednego kliknięcia,
  • możliwość wysyłki deklaracji podatkowych w formie elektronicznej (e-deklaracji) do urzędów skarbowych,
  • wykonywanie seryjnych przeliczeń i wydruków deklaracji podatkowych – dla wszystkich klientów jednocześnie,
  • automatyczne pobieranie wskaźników i kursów walut z NBP,
  • seryjne naliczanie wypłat,
  • wystawianie korekt do zamkniętych i zaksięgowanych list płac.

Warto wspomnieć, że biuro rachunkowe lub kancelaria doradztwa podatkowego może dołączyć do Społeczności Biur Rachunkowych, a przez to osiągać dodatkowe korzyści wynikające z promocji usług na portalu iKsięgowość24.

Nowoczesne biuro rachunkowe

Rozszerzenie zakresu działalności o rachunkowość online, pomaga sprostać oczekiwaniom klientów, którzy mają coraz wyższe wymagania. Dzięki automatyzacji i digitalizacji usług, zarówno przedsiębiorcy, jak i biura rachunkowe napotykają mniej problemów związanych z dokumentacją i komunikacją. To z kolei ułatwia długą i bezkonfliktową współpracę.

%

problemów dotyczy dowożenia dokumentacji do biura

%

problemów dotyczy trudności związanych z komunikacją

%

stanowią błędy techniczne w dokumentach (niepoprawne dane adresowe, określenie stawek VAT, nieprawidłowe datowanie)

%

firm dostarcza dane płacowe na „ostatnią chwilę”.

Rozwiązania:

1. Internetowa Wymiana Dokumentów

Internetowa Wymiana Dokumentów (IWD) – mechanizm umożliwiający bezpieczne przesyłanie dokumentów pomiędzy dwoma niezależnymi instalacjami Comarch ERP Optima. Może się ona odbywać w dwóch modelach:

1) klient biura rachunkowego – biuro rachunkowe,

2) punkty sprzedażowe firmy – centrala firmy.

Dzięki temu, że serwer wymiany danych Comarch pełni rolę pośrednika komunikacyjnego, przesyłane przez niego dane są szyfrowane. Rozwiązanie to pozwala zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa przesyłania, uniemożliwiając tym samym nieautoryzowane usuwanie danych z serwera oraz wysyłanie na serwer.

2. Comarch ERP Optima Analizy BI

Biura zajmujące się prowadzenie księgowości mają zwykle dostęp do danych sprzedażowych, faktur itp. Jeśli chcesz wyróżnić się na tle pozostałych usługodawców, możesz wprowadzić dodatkową usługę, która polegać będzie na sporządzaniu dodatkowych raportów (np. dotyczących stanu zapasów czy trendu sprzedaży produktów).

Należy w tym celu przypisać (poprzez subskrypcję e-mail) wybrany rodzaj raportu do klienta, a ten w ustalonych odstępach czasu (np. raz dziennie) otrzyma bezpośrednio na swoją skrzynkę raport np. z bieżącego poziomu sprzedaży w firmie.

Za pośrednictwem Comarch ERP Optima Analiz BI dostarczane jest przeszło 100 raportów odnoszących się do każdego obszaru prowadzenia firmy.

3. Comarch BI Point Menadżer

BI Point Menadżer – usługa dostępna w modelu chmurowym, dedykowana Biurom Rachunkowym korzystającym z oprogramowania Comarch ERP Optima. Pozwala wejść w zupełnie nowy model prowadzenia biznesu.

Platforma analityczna BI Point Menadżer jest zintegrowana z bazą danych programu Comarch ERP Optima. Pobiera z niej dane, a następnie kieruje je do odpowiednich modułów analitycznych. Są one dostępne dla użytkowników w postaci predefiniowanych raportów i dashboardów.

BI Point Menadźer pozwala Biurom Rachunkowym sprawnie reagować na problemy i potrzeby klientów. Platforma zapewnia też stały dostęp do rozmaitych statystyk ułatwiających prowadzenie biznesu. Dzięki temu biuro może w sprawny sposób przygotowywać i udostępniać za pośrednictwem webowej platformy różnego rodzaju raporty i zestawienia.

Jakie korzyści wynikają z zastosowania BI Point Menadżera?

  • 100% webowość a przez do nieprzerwany dostęp do najnowszych analiz
  • atrakcyjne i przejrzyste formy wizualizacji danych tj. wykresy, mapy, wskaźniki
  • możliwość samodzielnego tworzenia analiz ad–hoc
  • możliwość sprawnej i rzeczowej wymiany informacji pomiędzy biurem rachunkowym a klientem biura dzięki funkcji komentarzy
  • intuicyjność narzędzia, które nie wymaga posiadania zaawansowanej wiedzy informatycznej
  • responsywność pozwalająca na korzystanie z narzędzia na smartfonach
  • i tabletach
  • możliwość generowania wydruków z programu Comarch ERP Optima bezpośrednio do platformy i przesyłanie ich klientowi
  • odbywające się zgodnie z ustalonym harmonogramem automatyczne ładowanie i oczyszczanie danych
  • bezproblemowe przesyłanie faktur przez Klientów Biura Rachunkowego z poziomu BI Point Menadżera do Comarch ERP Optima, czyli do miejsca, w którym odbywa się ich automatyczne zaczytanie (usługa OCR)
4. Comarch HRM

Aplikacja Comarch HRM (Human Resources Management) jest narzędziem umożliwiającym efektywniejsze zarządzanie pracownikami w firmie. Jest ona zintegrowana z modułami kadrowo-płacowymi wszystkich systemów Comarch ERP. Jej wdrożenie umożliwia m.in. skuteczne zarządzanie czasem pracy, kwalifikacjami pracowników, urlopami, nieobecnościami i delegacjami, a także na prowadzenie elastycznego systemu oceny pracowników.

Funkcjonalności dostępne w Comarch HRM:

  • lista pracowników (zawierająca dane personalne),
  • odrębny pulpit dla każdego pracownika,
  • edytowalna lista kwalifikacji pracowników,
  • dostęp do ewidencji umów cywilnoprawnych,
  • dostęp do wydruków przygotowanych w programie kadrowo-płacowym (tj. kwity wypłat czy PIT-y),
  • plan pracy dostępny w układzie 5, 7 i 31-dniowym – plan ustala się kopiując, wklejając lub edytując zaznaczone dni. Weryfikowane są przy tym 11-godzinne przerwy w pracy oraz wolne niedzieli w okresie 4 tygodni,
  • operacje dotyczące czasu pracy pracowników – rzeczywisty czas pracy może być odnotowany na podstawie kalendarza, zestawień lub obecności,
  • import informacji o czasie pracy z pliku tekstowego (RCP),
  • limity urlopowe wraz z pełną listą nieobecności pracowników,
  • rejestracja nieobecności umożliwiająca planowanie i zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych,
  • podgląd wraz z możliwością wydruku grafiku urlopowego współpracowników oraz podwładnych zalogowanego kierownika,
  • funkcja e-nieobecności – pozwala ona na odnotowanie przez pracownika nieobecności mającej ogólny charakter. Po dostarczeniu wymaganych dokumentów jest ona zmieniana w sposób automatyczny np. zwolnienie chorobowe,
  • planowanie i zatwierdzanie wyjazdów służbowych,
  • możliwość przeprowadzania okresowych ocen pracowników ( obejmujących samoocenę i ocenę kierownika). Program pozwala na elastyczne konfigurowanie szablonów ocen oraz przypisywanie arkuszy ocen do pracowników,
  • zarządzenie ewidencją szkoleń – moduł obejmuje planowanie, potwierdzanie oraz prezentacja listy szkoleń zrealizowanych przez pracownika,
  • mailowe powiadomienia informujące o zaplanowaniu urlopu, e-nieobecności, delegacji oraz o ich zatwierdzeniu,
  • funkcje związane z zarządzaniem:
    • lista użytkowników zawierająca informacje o stanie ich konta,
    • uprawnienia umożliwiające przydzielanie dostępu do poszczególnych funkcji w aplikacji,
    • dostęp do historii wszystkich operacji wykonywanych przez użytkowników systemu.
0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu