ARCUSSOFT
Elektroniczny obieg dokumentów
Comarch DMS (Document Management System) jest to narzędzie służące modelowaniu różnego rodzaju procesów, w zakresie obiegu dokumentów.
Comarch DMS pozwala wdrożyć i usprawnić elektroniczny obieg, np. faktur, umów, wszelkich zgłoszeń, różnorodnych wniosków pracowników czy dokumentacji technicznych i zapotrzebowań.
Korzyści i Funkcjonalności
- Szybsze wykonywanie zadań, poprzez precyzyjne wskazywanie osoby odpowiedzialnej za dany etap pracy
- Precyzyjna kontrola czasu realizacji zadań, dzięki wykorzystaniu analizy czasu pracy nad konkretnym dokumentem w przydzielonym etapie
- Eliminacja spóźnień w podejmowanych decyzjach, dzięki opcji przypomnień o dokumentach oczekujących na ustalenia
- Zautomatyzowanie oraz skrócenie czasu pracy z dokumentami elektronicznymi
- Kompletna obsługa korespondencyjna firmy, z poziomu systemu oraz aplikacji dostępnej poprzez stronę internetową
- Przechowywanie wszystkich dokumentów w wersji elektronicznej, co zabezpiecza Twoją firmę przed utratą ważnych danych, w przypadku zgubienia bądź zniszczenia papierowych dokumentów
- Szybkie i intuicyjne dodawanie potrzebnych skanów dokumentów do systemu, poprzez automatyczny import
- Zauważalna obniżka wydatków, dzięki ograniczeniu ilości dokumentów w wersji papierowej